Autotaalglas Ridderkerk

Wagenmakerstraat 2, 2984BD Ridderkerk
Website

Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Autotaalglas Ridderkerk. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

617 Beoordelingen

Autotaalglas Ridderkerk heeft 617 beoordelingen met een gemiddelde score van 9.0 uit 10

Laatste Reviews

9.0
6

05/04/2020 19:05

Autotaalglas Ridderkerk

Service is prima, meerdere kleine sterretjes werden per stuk gerekend.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

04/04/2020 19:37

Autotaalglas Ridderkerk

Gezien de Corona tijd, ben ik heel goed ontvangen en geholpen.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

03/04/2020 21:27

Autotaalglas Ridderkerk

Snelle service, vakbekwaam en uitstekend ik ruitenvervanging

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

02/04/2020 12:23

Autotaalglas Ridderkerk

Vlotte afhandeling en klantvriendelijkheid top!

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

01/04/2020 19:45

Autotaalglas Ridderkerk

Snelle service .

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

30/03/2020 09:57

Autotaalglas Ridderkerk

professioneel, vriendelijk, goed geholpen, sfeervolle ruimte om te wachten

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

28/03/2020 19:23

Autotaalglas Ridderkerk

Het telefonisch contact was heel prettig en duidelijk.er werden de juiste vragen gesteld.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

25/03/2020 20:03

Autotaalglas Ridderkerk

Nog niet gereden met de auto maar ik vertrouw er op dat de reparatie goed gedaan is.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
8

23/03/2020 21:46

Autotaalglas Ridderkerk

Goed geregeld en snel gerepareerd.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
6

22/03/2020 11:30

Autotaalglas Ridderkerk

De persoon die bij me was, was vriendelijk en direct, maar ik merkte dat de werknemers die mijn voorruit hadden vervangen geen veiligheidsbril of handschoenen droegen (ik denk dat dit om voor de hand liggende redenen verplicht is). Tegelijkertijd hebben ze de auto niet beschermd (hoezen om stoelen en stuur te beschermen tegen vlekken). Ze lieten een penseel over het plafond glijden waardoor het stof werd meegesleurd en daardoor de verf oppervlakkig bekrast (het geeft een heel slecht gevoel). Toen het werk aan het voertuig klaar was, vroegen ze me om te betalen en te tekenen, zonder me het werk te laten zien. Niemand legde me uit welk werk er was gedaan of welke voorzorgsmaatregelen ik moest nemen (de auto niet wassen, de droogtijd van het polyurethaan ...). Ze laten een fles glasreiniger achter in de auto, maar ze leggen niet uit dat het een cadeau is. Verder denk ik dat ik me herinner dat ze niet hebben aangegeven dat er een klap aan de linkerkant was, en daarom had ik de reparatie kunnen eisen. Dit alles is voor u om te zien hoe belangrijk het is om een ​​klant goed van dienst te zijn. Ik telde in totaal 5 mensen en toen ik daar aankwam stonden ze allemaal. Je had voldoende tijd en personeel om uitstekend werk te leveren. Ik wil niet dat de technicus die werkt zonder beschermende uitrusting wordt uitgezet, ik wil alleen uitleggen waarom het belangrijk is om beschermende uitrusting te gebruiken. Dit alles is een weerspiegeling van de lage vraag van de manager en dat de medewerkers niet begrijpen hoe belangrijk het is om een ​​goed gevoel bij de klant te veroorzaken. Dit alles is om ze te laten zien waar ze kunnen verbeteren en niet om ze aan te vallen. Bedankt en sorry voor mijn Nederlands, is niet mijn moedertaal. Engels The person who attended to me was friendly and direct, however I noticed that the employees who replaced my windshield were not wearing safety glasses or gloves (I think this is mandatory, for obvious reasons). At the same time they did not protect the car (covers to protect seats and steering wheel from stains). They ran a brush over the ceiling that dragged the dust and therefore scratched the paint superficially (it leaves a very bad feeling). When the work on the vehicle was finished, they asked me to pay and sign, without letting me see the work done. Nobody explained to me the work that had been done or what precautions I had to take (not washing the car, drying time of the polyurethane ...). They leave you a bottle of glass cleaner in the car, but they do not explain that it is a gift. Furthermore, I think I remember that they did not indicate that there was a blow on the left side, and therefore I could have demanded its repair. All this is for you to see how important it is to serve a client well. I counted 5 people in total and when I got there they were all standing. You had plenty of time and staff to do an excellent job. I do not want the technician who works without protective equipment to be expelled, I just want to be explained why it is important to use protective equipment. All this is a reflection of the low demand of the manager and that the employees do not understand how important it is to cause a good feeling in the client. All this is to show them where they can improve and not to attack them.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
8

20/03/2020 11:08

Autotaalglas Ridderkerk

Erg goed geholpen, kreeg zelfs een appje dat er een verkeersomleiding was en hoe ik het beste naar de locatie kan rijden. Echter tip van thee drinker ook prettig als het water of glas fris ruikt en niet naar koffie!

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

19/03/2020 20:02

Autotaalglas Ridderkerk

De vervanging van mijn achterruit zou ongeveer een uur gaan duren. Ik was aangenaam verrast op de vestiging Ridderkerk: een mooie grote wachtruimte met tijdschriften, kranten en lekkere koffie. Bovendien kon ik er direct op de WiFi waardoor ik kon doorwerken. Daardoor had ik nagenoeg geen verlies van werktijd! De ruit was overigens sneller klaar dan verwacht. En vakkundig gemaakt. Dank voor de goede service!

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

17/03/2020 21:09

Autotaalglas Ridderkerk

Klant vriendelijk, fijne service, correcte afhandeling van glas schade. Alles bij elkaar gaf het mij een vertrouwd gevoel.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

13/03/2020 06:46

Autotaalglas Ridderkerk

afspraak eenvoudig en snel te maken; goede voorbereiding en ontvangst; snelle behandeling en goed eindresultaat

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

10/03/2020 09:23

Autotaalglas Ridderkerk

Alles werd snel geregeld. Ik kon gemakkelijk een afspraak maken op korte termijn en de ruit was binnen 10 minuten hersteld. Vriendelijk personeel. Niets negatiefs op aan te merken.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

07/03/2020 19:37

Autotaalglas Ridderkerk

Binnengestapt met een vraag over onze ruitschade en gewoon gelijk geholpen. Kopje koffie erbij en 30 minuten later weer verder

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

07/03/2020 14:46

Autotaalglas Ridderkerk

Vriendelijk ontvangen.. Snel geholpen..

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

06/03/2020 11:23

Autotaalglas Ridderkerk

Heel prettig en snel geholpen! Erg fijn!

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

05/03/2020 10:10

Autotaalglas Ridderkerk

Uitmuntend

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

05/03/2020 09:57

Autotaalglas Ridderkerk

prettige ontvangst en snel geholpen.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

04/03/2020 09:08

Autotaalglas Ridderkerk

Zeer snelle en klantgerichte service.

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

02/03/2020 10:53

Autotaalglas Ridderkerk

2 dagen voor mijn vakantie een barts in de voorruit. Via de lease maatschappij en Autotaalglas is de nieuwe voorruit nog voor mijn vakantie geplaatst

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
9

01/03/2020 11:47

Autotaalglas Ridderkerk

Uiterst tevreden, zeer vriendelijk en behulpzaam (vignet Zwitserland overgezet op nieuwe ruit)

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade
10

29/02/2020 19:15

Autotaalglas Ridderkerk

Alles was als beloofd. Snelle service. Goede koffie. Professionele en nette mensen. Top ervaring

  • 06 Evaluatie herstel autoruitschade

Scores Autotaalglas Ridderkerk

Locatiescore afgelopen 12 maanden