22/06/2026 21:44
Autotaalglas Vlaardingen
goede turkse jongen achter de balie in vld die me heeft geholpen
- 06 Evaluatie herstel autoruitschade
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Autotaalglas Vlaardingen. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
goede turkse jongen achter de balie in vld die me heeft geholpen
Hij heb gekeken en zij je mag buiten in de schaduw zitten of in de wacht ruimte en neem maar wat te drinken
Ik werd terug gebeld nadat ik een afspraak had gemaakt en er werd toen heel fijn meegedacht. Superfijn dat er ook vervangend vervoer beschikbaar was.
Wat een geweldige ervaring! Het personeel was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en professioneel. In het bijzonder wil ik de receptionist, Furqat, bedanken. Wat een topper! Hij ontving ons met een enorme glimlach, dacht in alles met ons mee en zorgde ervoor dat we ons meteen thuis voelden. Echt een aanwinst voor het team. Dikke pluim voor Furqat en de rest van het personeel
In eerste instantie zat het glas goed bij nader inspecting blijkt te rubbers buiten het kunststof te zitten dit moet nog hersteld worden
Ik ben zeer tevreden met autotaalglas.
Top service en aflevering
Top service snel gegixst
Alles is top geregeld. Snel afspraak kunnen maken dichtbij huis. Vervangen vervoer. Herstel lijkt goed uitgevoerd. Zeer vriendelijk en klantgericht.
Vorige week heb ik de voorruit van mijn Tesla laten vervangen. Dat is naar volle tevredenheid verlopen. Ook heb ik mijn ruitenwissers laten vernieuwen. In het filiaal werd ik vriendelijk te woord gestaan.
Alles gegaan volgens afspraak en ook zo uitgevoerd en fijne medewerkers Top geregeld
Super snel en goed geholpen. Mijn zoontje heeft nog een super leuk vakantieboek gekregen ook hij helemaal blij en de ruit weer netjes gemaakt!
Bedankt voor de goede service!
Twee keer gereedschap in de auto laten liggen bij thuiskomst ondekt Min puntje
Het is gegaan zoals het m.i. behoort.
M’n voorruit laten vervangen en vijf dagen gewacht. De auto niet gebruikt en na vijf dagen door de autowasserette. Bleek dat de ruit niet goed was gekit en er kwam bakken met water binnen via de het bakje met raamsensoren en via de zijsponningen. Het water maakte mn deshboard nat met in het midden mn touchscreen bedieningsmonitor. Daardoor werden allerlei functies bediend zoals verwarming enz. Ook was na het vervangen van de ruit en gedeelte van mijn hemelbekleding beschadigd.
Gewoon goed, zeer snel en vriendelijk geholpen
Ik ging voor het beveiligen van kentekenplaten. Zonder extra kosten zijn nieuwe kentekenplaathouders geplaatst. De afspraak was dus niet voor ruitschade.
Ik kon dezelfde dag langskomen voor een intake, en twee dagen later zat de nieuwe ruit erin. Top!
De reparatie is perfect gedaan. Door zeer kundige en aardige medewerkers. Echter tijdens het maken van de initiële afspraak was het niet duidelijk dat dit alleen was om de schade te beoordelen en erna nog een definitieve afspraak gemaakt moest worden. Buiten dat, perfect!
Ik ben zeer tevreden over de service. Ze hebben de voorruit vervangen. De afspraak kon snel worden ingepland en de ruit werd binnen een paar uur vervangen. Snel en kwalitatief gedaan.
Fijne service, altijd erg mensgericht en vooral gericht op ontzorging.
Ik wist dat het even ging duren,alles werd keurig netjes verteld wat er ging gebeuren. Kreeg koffie en vervangend vervoer aangeboden. Eind van de middag zoals afgesproken was mijn auto weer klaar
Vriendelijke medewerkers, goed contact, Duidelijke omschrijving werkzaamheden,
| Autotaalglas Vlaardingen | Landelijk | ||||
| Aantal | Score | Aantal | Score | ||
| 1. | 06 Evaluatie herstel autoruitschade | 259 | 9.1 | 17741 | 9.1 |