24/06/2026 00:02
Autotaalglas Nijmegen
Zaak was zeer clean. Vriendelijk personeel. Heel professioneel allemaal. Fijne ruimte met lekkere koffie om te wachten.
- 06 Evaluatie herstel autoruitschade
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Autotaalglas Nijmegen. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Zaak was zeer clean. Vriendelijk personeel. Heel professioneel allemaal. Fijne ruimte met lekkere koffie om te wachten.
Prima snel en niet gelijk er vanuit gaan dat er een nieuwe ruit in moet omdat het toch verzekerd is!
Prima service, snelle service, geen enkele klacht!
Denken goed mee met de klant en zorgen voor tevredenheid.
Het is makkelijk om een afspraak te maken. Men was klantvriendelijk en binnen de beloofde tijd was de reparatie klaar.
Hoewel vooraf werd aangegeven dat ze het sterretje niet geheel zouden kunnen wegwerken, vindt ik het resultaat toch wel teleurstellend. Het sterretje in van binnen nog net zo goed zichtbaar alsof er niets aan gedaan is. Had hier toch meer van verwacht, minder zichtbaar of volledig zichtbaar is voor mij wel een verschil.
Mooi bedrijf, vriendelijke service, snel geholpen, gewoon top dus. Ze krijgen een dikke tien.
Snel, transparant en vakkundig
Goed en snel geholpen
Vriendelijk schoon en behulpzaam
Prima ervaring met autaalglas
Vriendelijk ontvangst. Netjes afgehandeld
Fijne en klantvriendelijke medewerkers. Ik ben in Wijchen geweest en daar was t heel fijn om van de dtilteruinte gebruik te kunnen maken.
Snel en netjes
Op zondag een steentje op de voorruit, online een afspraak gemaakt, maandag weer gemaakt. Service prima, ze waren eerlijk dat het sterretje vermoedelijk zichtbaar zou blijven. Dat is helaas ook zo, daar iets minder blij mee.
Het maken van een afspraak verliep heel soepel. Ik kon de volgende dag al direct geholpen worden.(schade is op een zondag ontstaan) Apart van het vriendelijke ontvangst, zijn het zeer bekwame professionele vakmensen. Makkelijke afwikkeling qua financiën. Men denkt goed mee. Al met al een dikke 10
Vriendelijk personeel Nette en snelle service Werkruimte prima, goede wifi Heerlijk kopje koffie Werken netjes op afspraak, korte wachttijden
Door vriendelijke medewerker werd mij uitgelegd dat het sterretje in de voorruit niet gerepareerd kon worden en dat de ruit dus vervangen moest worden. Direct een afspraak op korte termijn kunnen maken en inmiddels is de voorruit vervangen.
Zeer behulpzame medewerkers, heel vriendelijk en ontspannen. Nemen echt de tijd voor klanten en zijn oprecht. Vestiging Nijmegen Bijsterhuizen
Zeer klantvriendelijk. Afspraak wordt nagekomen.
Alles was goed. Afspraak maken was heel eenvoudig en snel (schade op vrijdag, reparatie op woensdag).
Correcte, vriendelijk en servicegricht. Bij wachten genoeg om te lezen en prima koffieautomaat. Alles ziet er schoon en verzorgd uit.
Snel afspraak op korte termijn kunnen maken Vriendelijke service verlening Goede uitleg over de gedane activiteiten Kwaliteit vh resultaat is goed
Snelle en vakkundige hulp
| Autotaalglas Nijmegen | Landelijk | ||||
| Aantal | Score | Aantal | Score | ||
| 1. | 06 Evaluatie herstel autoruitschade | 590 | 9.3 | 17774 | 9.1 |