26/06/2026 09:39
Autotaalglas Groningen
Ik heb telefonisch contact gezocht omdat de zijruit van de auto helemaal kapot was. Er is meteen een nieuwe ruit besteld en de volgende dag er in gezet. Heel prettig contact
- 06 Evaluatie herstel autoruitschade
Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Autotaalglas Groningen. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.
Ik heb telefonisch contact gezocht omdat de zijruit van de auto helemaal kapot was. Er is meteen een nieuwe ruit besteld en de volgende dag er in gezet. Heel prettig contact
prima snel geholpen en een leen auto meegehad
Heel vriendelijk, transparant en snel geholpen. Ik ben erg tevreden.
Snelle service en de auto netjes teruggekregen
Erg makkelijk in afspraak maken (webside) en kon zeer snel terecht, reparatie is vervolgens professioneel uitgevoerd.
Klantgerichte organisatie die het werk professioneel uitvoerd
Prima geholpen, afspraak snel gemaakt, zeer klantvriendelijk en correct geholpen.
Makkelijk en snel afspraak. Goed vervangend vervoer gratis. Vervangende ruit ziet er prima uit!
Vriendelijk en nette medewerkers . Ze leggen wat ze willen gaan doen goed uit en geven ook eerst goede indicatie van de kosten . Ook prima wachtruimte om een paar uur door te brengen
Vriendelijke werknemers, duidelijk info en vlotte afhandeling. Zo doorgaan.
Was prima
Uitstekend, alles op tijd
Snel een afspraak gemaakt en snelle en vriendelijke service.
Kwam er in eerste instantie voor reparatie ster in voorruit maar medewerker vertelde dat de schade te erg was en dat de hele voorruit vervangen moest worden. Hij heeft dit voor mij direct geregeld met de verzekering, dat vond ik erg prettig. Maakte ook direct nieuwe afspraak voor twee dagen later. Auto was ook klaar binnen de anderhalf uur dus hoefde niet langer te wachten dan afgesproken tijd.
Van begin tot eind een goede service.
Prettige benadering/contact, duidelijk, open en eerlijke communicatie. Ik heb het contact met de baliemedewerker als zeer positief ervaren!!
Snel en netjes geholpen.
Vriendelijk geholpen snelle afspraak
Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen. Er werd niet lacherig of neerbuigend gedaan over mijn gebrekkige autokennis. Integendeel, mijn vragen werden op een respectvolle, geduldige en behulpzame manier uitgelegd. Ik ben erg blij met deze behandeling! Daarnaast was de ruitschade snel gerepareerd. Ik kon direct langsrijden voor een beoordeling en binnen een paar dagen had ik een afspraak. De ruit ziet er weer mooi en schoon uit!
Snel gefixed; vervangend vervoer op aanvraag; goede reparatie. Gewoon zoals je het graag ziet!
Erg fijne club mensen wat een service kunnen nog veel bedrijven wat van leren.
Na telefonisch contact en offerte een afspraak gemaakt voor vervanging van de voorruit. Kon op kort termijn al gemaakt worden. Bij aankomst stond de leenfiets al klaar en auto direct meegenomen. Na 2 uur zat de nieuwe ruit erin. Keurig geholpen. Nette prijs! Aanrader !
Ruit is niet dezelfde als die ervoor inzat, zit duidelijk minder mooi op de auto, ook is het head up display nu niet scherp meer.
Snel afspraak kunnen maken. Geen vervangend vervoer beschikbaar.
| Autotaalglas Groningen | Landelijk | ||||
| Aantal | Score | Aantal | Score | ||
| 1. | 06 Evaluatie herstel autoruitschade | 571 | 9.3 | 17780 | 9.1 |