23/06/2026 08:39
Autotaalglas Groningen
Makkelijk en snel afspraak. Goed vervangend vervoer gratis. Vervangende ruit ziet er prima uit!
- 06 Evaluatie herstel autoruitschade
Hieronder treft u de laatste reviews die zijn ontvangen op autotaalglas.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie van Tevreden.nl aan de hand van
onze review richtlijnen en redactiebeleid.
Makkelijk en snel afspraak. Goed vervangend vervoer gratis. Vervangende ruit ziet er prima uit!
Vriendelijk, snel, vakkundig en lekkere koffie
Snel en goed geholpen.
Alles klopt gewoon in Goes. Eenvoudig een afspraak maken, snelle service en super behulpzame mensen. Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn over de service die geboden is!
Ik ben snel en goed geholpen en ben zeer tevreden.
U presteert het om 12x een tevredenheidsonzerzoek toe te sturen. Na 10x reeds gemeld, nog 1x sturen en je krijgt een slechte recensie. Nou dat is gelukt!
goede turkse jongen achter de balie in vld die me heeft geholpen
Weinig communicatie. Er zat 1 echte ster in de voorruit en op 25 cm daar vandaan ook een putje. Dat moeten ze gezien hebben. Ze hebben er niks over gezegd en ik weet dus ook niet of daar wat aan gedaan is of gedaan moest worden.
Vanuit Frankrijk via website een afspraak gemaakt. Later telefonisch afspraak zonder problemen verzet. Netjes ontvangen op de vestiging en voorruit vervangen. Administratieve afhandeling aan de balie perfect.
Prima,vlot geholpen en hoede service.
Zeer goede service
Onder het genot van een lekker kopje koffie werd het sterretje in mijn voorruit in een half uurtje perfect gerepareerd. Zeer net/correct en vriendelijke mensen.
eerste afspraak is afgezegd omdat collega ziek was, is helemaal neit erg belde ook netjes op met excuses vergeleken met carglass viel mij het heel erg op dat in vergelijking autototaalglas gorinchem echt veel netter en schooner was, alles heel netjes super nette en fijne mensen die er werken, is echt net een andere planeet als je het vergelijk met carglass, echt boven verwachtingen, geen ervaring met andere vestigingen maar deze mensen en de locatie echt helemaal super, oprecht nooit beter mee gemaakt met ruit schade
correct,service gericht ,duidelijke uitleg over het herstellen van het sterretje
Vriendelijk en nette medewerkers . Ze leggen wat ze willen gaan doen goed uit en geven ook eerst goede indicatie van de kosten . Ook prima wachtruimte om een paar uur door te brengen
Makkelijk snel een afspraak maken. Vervangend vervoer goed geregeld, zelfs elektrisch. De ruit is netjes vervangen.
Prima ontvangst, fijne wachtruimte,snelle goede service
Fijne service, en contact via Whats-app is zeer fijn!
redelijk, niemand aan de balie, moest zelf de werkplaats inlopen om aan te geven dat ik er was. verder goed geholpen. het putje in de ruit is gerepareerd maar nog duidelijk zichtbaar, ik ga er vanuit dat dit normaal is... (geen uitleg/verklaring ontvangen)
Gewoon goed
Geweldig geholpen. Het was die dag ontzettend heet. Zowel wachtende klanten als jullie eigen mensen zouden in dat mooie kantoor erg geholpen zijn met een airco.
Mooi en schoon bedrijf en zeer vriendelijk personeel Afspraak naar volle tevredenheid afgerond Aanrader
Goed, klantvriendelijke medewerkers
Goed werk geleverd en keurig volgens afspraak