02/07/2025 18:41
Ik heb mijn auto gebracht voor een ruitvervanging. Bij het ophalen bleek de ruit niet goed geplaatst. Daarnaast was een afdekkapje beschadigd en ontdekte ik lakschade langs de stijl. Ik heb direct telefonisch contact opgenomen om mijn ontevredenheid te melden. Er werd gevraagd om even langs te komen zodat ze het konden beoordelen. Ter plekke werd gezegd dat alles goed zou zitten, terwijl dat duidelijk niet zo was. Toen ik de andere schadepunten wilde bespreken, werd mij verteld dat er geen discussie zou plaatsvinden. Ik voelde me als klant totaal niet gehoord. Er werd uiteindelijk voorgesteld om de ruit opnieuw te plaatsen. Vandaag heb ik mijn auto opnieuw aangeboden. In de ochtend heb ik opnieuw de schadepunten benoemd, waarop werd gezegd dat ze ernaar zouden kijken. Bij het ophalen is samen met mij naar de ruit gekeken: dit keer is er een andere ruit geplaatst, en die zit nu wél zoals het hoort – daar ben ik tevreden over. Helaas worden de overige schades (afdekkapje en lak) volledig ontkend. Ze blijven erbij dat zij dit niet veroorzaakt hebben, en tonen ook geen foto's van vóór het herstel, ondanks dat ik daar meerdere keren om gevraagd heb. Op dat punt loop je dus volledig vast bij dit bedrijf: ze nemen geen verantwoordelijkheid en gaan het gesprek niet aan. Erg teleurstellend
- 06 Evaluatie herstel autoruitschade